24. marts 2014

Mai tai

Ella er for stor til sin strækvikle og fastviklen har den store ulempe at den ikke kan bindes på forhånd, så en Mai Tai må være den rette løsning.


Line fra min mødregruppe har fundet denne vejledning http://theillferrold.blogspot.dk/2010/05/hvordan-du-syr-en-mt.html, som vi vil bruge. Nu har jeg valgt
 stof, alt sammen fra mit store stoflager.

Vævet stribet stof købte jeg i Netto for et par år siden på udsalg
Halvpanama er en rest fra Adams voksibetræk
Panelstoffet er fra importeret til flagranker i 2012 fra USA.
Fleec er rester fra Xias juniortæppe, jeg lavede tidligere på året.
Ringene fandt jeg sammen med skråbåndet i mine gemmer

Mai tai anno 2014 pris 0 kr- dejligt;)
 planen er at Line og jeg skal mødes og sy Mai Tai sammen på mandag.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar