20. juli 2013

Brug af IPAD

Intentionen var at skrive mere her, men sådan er det ikke gået. Jeg er begyndt at bruge IPADen mere, men kan ikke få bloggen og billeder fra IPAD til at virke sammen, måske en kan hjælpe mig?

Synes det er super nemt at tjekke ting, finde inspiration og følge med fra IPAD. Det er nemt at have IPADen ved hånden med en opskrift, mønster eller anden inspiration når man sidder strandet i sofaen men garn, perler eller andre små dimser.

Maskinerne køre desværre ikke som jeg havde håbet, det er alt for tungt at håndtere stof og maskiner, tegne mønster og kippe ud, med den mave jeg efterhånden har opbygget:(

Til gengæld går der rigtig godt med skrikkepindene. Lige nu er det Lana fra mere feminin strik i lækker uld fra den dejlige butik http://www.jorungarn.dk/. Jeg har købt tre bundter af hendes eget tykke uld efter anbefaling fra en veninde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar