25. maj 2013

Blogger.

Det er ved at være meget længe siden, jeg har skrevet her inde. Meget er sket og meget er lavet.

Min mand er kommet hjem fra en uge i Oxford med arbejdet og havde løg med til haven, så i dag er der plantet liljer og iris, hvor tulipanerne så småt falder.

Jeg er gravid i 21 uge og vi venter en lille pige. Adam er meget lykkelig og taler meget om lillesøster og til maven, så hyggeligt at han glæder sig.

Adam har fået en stor seng med skrivebord under, så nu er der plads til at være kreativ. Han har fået en gammel skirvebordslampe og en underlag. Han nyder at sidde der og tegne. Det er min plan at han skal have en magnet tavle og noget inspiration ved skrivebordet, men tingene går ikke så hurtigt.

Jeg har sorteret baby tøj på loftet, så nu skal jeg bare have sat det til salg som er for drenget og farvet noget så søster kan bruge det.

Jeg får desværre ikke syet så meget, men jeg har strikket en Ruths vest, et baby tæppe, er igang med en Kauni cardigan fra Anette Danielsen til mig selv og en djævle hue til pigebarnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar