31. oktober 2012

Pakkeleg

I dag da jeg kom hjem lå denne skønne pakke i vores postkasse fra Julie Her som jeg kender fra BabyXplore. Julie jeg er igang med en retur pakke:) Måske er der lidt lilla i pakken :)
Adam har allerede taget lyse klistermærkerne i brug og da han så garnet, sagde han: Det er lige det jeg har ønsket mig, mit eget strikke garn! Tusinde tak Julie, det er en dejlig gave.

Og for at følge op på den fine pakkeleg,  vil de to første der skriver herunder modtage en dejlig krea før jule hygge pakke fra mig, man må gerne ønske farver og stil :)

4 kommentarer:

  1. Stine, jeg kan godt skrive her, vej ikke hvad der sker for bloggen. Prøv lige igen

    SvarSlet
  2. Jeg prøver da lige så - her på vej hjem fra arb.

    SvarSlet
  3. Nu er jeg logget på pc - håber at det giver held :>

    SvarSlet