28. august 2012

Nederdele

Jeg har lavet nederdele til Lærke og Ea i pink stof med sorte katte. Ea var helt vild og gik ombord i mit stof lager :)

Der var også uglestof tilbage, så nu ligger der en nederdel str 4 og venter på en sød lille pige :)

Jeg har lavet en hel liste over ting jeg gerne vil have lavet, men tiden mangler...
I weekenden fik jeg lavet to par bukser til Simon, et par spiderman og et par stribede, glemte at tage billede af dem, min min kære nevø blev meget glad for dem:)




De sidste aftener er der blevet hæklet suttesnore til de skønne barselende kreakvinder. Håber I kan lide dem og vil bruge dem:)
Og så er jeg igang med et tørklæde til mig selv af to forskellige lette bomuldsstoffer. Kan ikke gennemskue om jeg skal lave det som en snoet tube eller bare et langt tørklæde....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar